De zoektocht naar een baasje voor Thunder

19-10-15

Een aantal maanden geleden kregen wij een telefoontje van het asiel of we konden helpen met Thunder, een Amerikaanse Stafford die zijn naam eer aan deed. Thunder was een stuiterbal en een ongeleid projectiel, beet bovendien in mouwen en probeerde benen te berijden.

Om de adoptiekansen van Thunder te verhogen is hij door Stichting Hond in nood getraind. De scherpe randjes zijn eraf en de leuke kanten van Thunder zijn mooi zichtbaar geworden.

Er kwamen reacties en bezoekjes voor Thunder, telkens begeleid door Stichting Hond in nood. Er is inmiddels een kandidaat die al drie keer is geweest en nog steeds interesse heeft om Thunder te adopteren. Er is dus hoop voor Thunder! Zo lang de kandidaat-adoptant onze aanwezigheid nodig heeft zullen wij klaar staan.

De kosten voor o.a. training, begeleiding, reiskosten worden door Stichting Hond in nood gedragen.