Afkomstig uit: Roemenië Timisoara
Reu/teef: reu gecastreerd
Ras/soort: onbekend
Schofthoogte: 45 cm
Gewicht: 16 kilo (ondergewicht nog)
Geboortedatum: 28-03-10
Adoptiekosten: € 250,-
Woont nu in: Leiden

Hoe gaat het nu met…

Van Brighton (Bobbeke) is (nog) geen update ontvangen

Van Brighton (Bobbeke) weten we dat hij broodmager en vervuild aangetroffen is bij een open veld in Timisoara. Zijn vacht was dramatisch vervild en hij had een hoofdwond. Hij liep gedesoriënteerd rondjes op het veld. Hond in nood kwam Brighton pas tegen toen hij al in nederland was. Op een studentenkamer. Hij was d.m.v. een particuliere facebook actie gered, en naar nederland overgebracht. Maar Brighton werd goed ziek in nederland. Hij kreeg kennelhoest en zijn weerstand was al slecht. Zijn buik zat vol met spoelwormen.

Stichting Hond in nood heeft Brighton overgenomen, en samen met de resquer de medische kosten opgehoest om hem er weer bovenop te krijgen. Na een paar weken was Brighton gezond, gecastreerd en keurig getrimd.

Meer informatie over Brighton

Verhaal over Brighton ten tijde van het zoeken naar een baasje

Brighton is een schat van een hond. Een hele makkelijk hond. Hij is ontzettend vriendelijk en sociaal. Altijd vrolijk. Brighton kan met katten, andere honden en kinderen. Hij is een echte knuffelhond. Waarschijnlijk heeft hij een klap op zijn hoofd gehad waardoor zijn gehoor minder is, en zijn motoriek minder gecontroleerd. Hij heeft er zelf geen last van. Een hele lieve makkelijke hond die niets liever doet dan slapen op een zacht kussen of bed, lekker wandelt met de baas en graag bij je ligt.

Slideshow

Brighton is geadopteerd