Luna is geadopteerd

Kent basiscommando’s: Ja
Waaks: Soms
Kan loslopen: Ja
Gedrag op straat: Goed, uit enthousiasme soms trekken aan de riem
Gedrag naar bezoek: Enthousiast, springt als je het toelaat

Geschiedenis van Luna

Wij hebben Luna vanaf pup dat ze 10 weken oud was. Ze is geboren net over de grens in België en heeft een Duitse Herder als vader en moeder. Luna komt uit een gelegenheidsnest en heeft geen stamboom.

Meer informatie over Luna

Luna is een erg gezellige en lieve Duitse Herder in en om het huis.  Het liefst doet ze elke stap die jij ook doet. Ze leeft erg op de biologische klok qua eten en is enthousiast als ze naar buiten mag. Ze ligt graag op haar kussen. Buiten wil ze het liefst rennen achter een bal aan, echt een Duitse Herder dus. Maar meelopen naast de fiets vindt ze ook erg leuk! Luna is soms erg enthousiast naar andere mensen, niet iedereen vindt dit prettig. Ze is naar andere honden erg sociaal. Wel kan ze soms wat lomp doen.

Reden van afstand

Wij moet helaas afstand doen van Luna door verschillende redenen. 1 ervan is dat wij gezinsuitbreiding verwachten. Ook door het aannemen van ander werk wat meer uren met zich meebrengt, kunnen wij Luna niet meer de tijd en aandacht geven die zij verdient.

Aandachtspunten

Luna heeft voldoende beweging nodig. Ze lijkt soms onuitputtelijk. Luna heeft ook gevoelige darmen daardoor geven wij alleen Royal Canin of AH huismerk droogvoer. De ervaring leert dat ze er dan geen last van heeft.

Contact

Heeft u interesse in Luna? Stuur uw motivatie en gezin/woon/werk situatie naar ons toe via het contactformulier, wij sturen uw mail door naar de baasjes van Luna. Let op: er staat nog een Herder genaamd Luna op de site.

Verantwoording

Voor honden die ter bemiddeling op onze website worden getoond ligt de verantwoording volledig bij de partij die de hond ter herplaatsing aanbiedt!
Deze partij kan een particulier, stichting of asiel zijn.