Afkomstig uit: Timisoara, Roemenië
Schofthoogte:
Gewicht:
Geboortedatum: 09-05-05
Adoptiekosten: € 250,- (gesteriliseerd)
Woont nu in: Zwolle

Hoe gaat het nu met …

Van Hope is (nog) geen update ontvangen.

Verhaal van Hope ten tijde van het zoeken naar een baasje:

Hope is een gesteriliseerd teefje van 8 jaar.

Tijdens ons verblijf in Roemenië bezochten wij regelmatig de kennels van onze dierenarts Laura Ratiu en daar hebben wij Hope ontmoet. Haar verhaal is niet rooskleurig. Met een verminkte voorpoot werd zij bij de fabriek waar zij woonde verstoten en gegrepen door de andere honden. Ze was toen vijf jaar. Sinds drie jaar woont Hope in de buitenkennel van onze dierenarts.

Wat er precies met haar poot gebeurd is weten we niet, ze is zo gevonden. Ze kan erop lopen, mee rennen maar geen grote afstanden lopen. Hope is al wat ouder en heeft genoeg aan een ommetje en af en toe wat leuks doen. Al is het natuurlijk een voordeel dat ze op tijd geënt is en goed gevoed wordt, ze leeft wel buiten waar het s’ winters -20 kan worden en zomers +37 graden. Gezien haar leeftijd wordt het voor haar steeds moeilijker om in Roemenië te blijven.

Hope is in het begin schuw. Ze heeft tijd en geduld nodig om te wennen aan een nieuwe baas en een nieuwe situatie. Daarna  is zij een geweldige trouwe hond. Hope is goed met andere honden en ook met katten.

Slideshow

Hope is geadopteerd