Naam: Jungle (nu Dumpy)
Geadopteerd op: 29-11-2015

Hoe gaat het nu met…

Dumpy (Aka Jungle) dankt haar naam aan een oosterse lekkernij

Na een reis van 26 uur , en wat vertraging, is Jungle eindelijk op haar nieuwe adres aangekomen. Jungle heet voortaan Dumpy, afgeleid van Dumpling, het favoriete hapje van baasje David. Claudia en David hebben zo erg naar haar uitgekeken. Zij wilden graag een gezellige huiselijke poes die ook graag op schoot zit. Dumpy voldoet uitstekend aan deze wens. In ruil voor deze gezelligheid heeft Dumpy twee lieve personeelsleden en alles wat een poes zich maar kan wensen. Dumpy heeft zichzelf een rondleiding gegeven en alle kamers goed gekeurd. Daarna was het tijd voor eten en knuffelen. We wensen Dumpy en haar baasjes een lang en gelukkig leven.

De jonge poesjes Snuggle (grijs) en Jungle (schildpad) zijn geboren in Roemenië. Zij zijn onlangs gesteriliseerd en komen op 28 november 2915 aan in Nederland.

Heel af en toe worden wij door de dierenarts in Roemenië gevraagd om ook voor katten een liefdevol thuis te zoeken. Natuurlijk kunnen wij dat niet weigeren als we die leuke snoetjes zien en horen dat zij het maar net aan overleefd hebben. Jungle is gevonden door de teckel van de dierenarts en Snuggle is gevonden door een man met het hart op de juiste plaats die het poesje naar onze Roemeense dierenarts heeft gebracht.

Slideshow

Jungle is geadopteerd