Leentje willen we voor geen goud meer missen

Lane (nu Leentje), geadopteerd 22-02-13

16-11-15

Leentje woont nu al weer 2 jaar en 9 maanden bij ons en wij hebben geen dag spijt dat deze lieve knuffelkont bij ons haar mandje heeft gevonden.

Wij wonen vlak bij bos en hei en gaan daar drie keer per dag met haar wandelen. Eén keer per dag lopen we met een roedel van 11 honden wat voor Leentje een hoop speelplezier geeft. Ze is daarna altijd helemaal uitgeraasd en dan is het tijd voor een dutje. Wij hebben ook nog een 11 jaar oude Shi Tzu die ze af en toe uitdaagt voor een spelletje. Helaas voor Leentje heeft de oude man daar meestal geen zin in. Zijn wel verknocht aan elkaar als Indha naar de trimster moet is Leentje sip en gaat zij hem overal zoeken.

Leentje gaat altijd overal gezellig mee naar toe en gedraagt zich dan keurig.

In huis is ze waaks, ze zit het liefste in de vensterbank zodat ze alles in de gaten kan houden.  Als er bezoek komt gaat zij in haar mand en pas als wij zeggen dat het mag komt zij het bezoek begroeten. Het heeft wat tijd en oefenen gekost want in het begin stoof ze als een wilde op iedereen die binnen kwam af.

Leentje is een geweldig lieve hond die super goed luistert. We zouden haar voor geen goud meer willen missen.

Groetjes,

Iris