Naam: Abe
Hoogte: 49 cm
In Nederland: ja
Adoptiebijdrage: € 275,-
Bemiddeling derden: ( stichting Esperanza )
Advertentie geplaatst op: 14-09-2018

Meer informatie over Abe

Abe is een leuke middelmaat mix (49cm) van zo’n 2 jaar oud. Een vrolijke sociale hond die wel nog het nodige moet leren. Abe wordt helemaal blij als je de lijn pakt maar zijn motto is volle kracht vooruit. Hopelijk bij actieve baasjes die veel wandelen dat hij rustiger wordt aan de lijn. Ook is hij voergevoelig en slim genoeg om met training nog veel te leren. Hij speelt graag met kleinere hondjes maar kan zich ook met een piepspeeltje goed vermaken en is verder heel aanhankelijk. Hij is geboren als straathondje in Polen en werd in zijn geboorteplaats door mensen die de pup schattig vonden van de straat gehaald en heeft vermoedelijk daar veel buiten in een tuin geleefd. Toen ze na een jaar naar een appartement gingen verhuizen, brachten ze Abe naar het asiel. Daar zat hij met zijn neus tussen de tralies want hij wilde zijn baasjes achterna. Hij bleef trouw zo wachten maar tevergeefs. Hij is nu in opvang in Nederland en begrijpelijk zo blij dat er iemand voor hem zorgt dat hij de eerste dagen zijn opvangvrouwtje in huis nog op de voet volgde. Inmiddels slaapt hij alleen in bench keuken naast een ander hondje en kan hij ook prima even alleen zijn voor boodschappen e.d. (max 3 uur alleen geweest) maar we zoeken wel een plek waar men na verplaatsing het alleen zijn rustig kan opbouwen. En waar men snapt dat hij geen kant en klaar opgevoede huishond is. Met wat geduld heeft men straks een geweldig maatje aan Abe.

Bij interesse graag een mail naar zijn opvangvrouwtje Maureen via opvanghonden@live.nl Graag wat motivatie en basis informatie zoals gezinssamenstelling (bezoekende kinderen geen bezwaar maar hij is te onopgevoed voor een kindergezin), eventuele huisdieren (andere dieren is niet bekend), hoe u woont, de wandelomgeving, wat u wandelt, hoe de tuin omheind is (we plaatsen hem enkel waar een omheinde tuin is) en hoe vaak en hoe lang Abe bij u alleen zou moeten zijn.

Verantwoording

Voor honden die ter bemiddeling op onze website worden getoond ligt de verantwoording volledig bij de partij die de hond ter herplaatsing aanbiedt!
Deze partij kan een particulier, stichting of asiel zijn. Dit platform wordt ter beschikking gesteld door stichting Hond in Nood om te helpen andere honden buiten de stichting op een zo veilig mogelijke manier te herplaatsen.