Melody (Mellow)

Woont nu in: Putten

Verdrietig nieuws over Mellow

27-12-15

Ons bereikte het vreselijke bericht dat Mellow op 2e kerstdag 2015 is overleden ten gevolge van een aanrijding. Mellow sloeg op de vlucht toen zij in de verte een knal van vuurwerk hoorde. Zes kilometer verderop werd zij aangereden. Haar baasje René is ontroostbaar en verslagen. Mellow heeft drie prachtige jaren een leven geleefd, zoals elke hond gegund is.

Melody is geboren langs de spoorlijn in Timisoara Roemenië. Haar moeder was te wild om te vangen. Melody is opgevangen met haar broertjes bij een opvang in Timisoara. Na de benodigde medische behandelingen voor de reis, kon zij haar pootjes een aantal weken later op nederlandse bodem zetten.

Meer informatie over Melody

Verhaal over Melody ten tijde van het zoeken naar een baasje:

Melody is een prachtig hondje met een mooie warme kleur en opvallende tekening op haar koppie.

Ze krijgt dan ook veel complimenten! Ze is helemaal op haar gemak na al een aantal weken verzorgd en liefdevol opgevangen te worden bij haar gastgezin. Stapel op de labradoodle des huizes die ontzettend tolerant is naar zijn grote kleine puppy zusje. De goede Labradoodle heeft een hele lange lont en daar maakt Melody ernstig misbruik van.

Toch is ze niet zo stoer. Ze kan ook erg de kat uit de boom kijken.

Ze is wel dapperder als een aantal weken geleden toen ze nog geen verkeer gewend was en ook vreemde honden vertrouwde ze niet zo. Nu gaat dat al beter. Ze kan netjes zitten bij de stoep en het verkeer voorbij laten gaan. Ook gaat ze twee keer per week mee met de uitlaatservice en dat gaat prima! Melody begint al goed zindelijk te worden alleen soms laat ze van blijdschap een beetje lopen als haar familie weer thuiskomt.

Ze is vrij groot voor haar leeftijd maar nog een echte jonge pup wat betreft spelen en willen knagen.

Melody weegt ongeveer 16 kilo

Slideshow