Mogelijk nieuw baasje voor Thunder

22-10-15

Onlangs kwamen Jamie en zijn vriend Frank naar Stichting Hond in nood. Jamie is serieus geïnteresseerd in Thunder en heeft hem al een aantal keer ontmoet, maar zal het ook samen gaan met de Amerikaanse Bulldog Lana, de hond van Frank?

Inmiddels is de eerste ontmoeting tussen de honden geweest en dat ging heel goed. Het ziet er veelbelovend uit voor Thunder! Mogelijk dat hij na een jaar eindelijk het asiel kan gaan verlaten.

Stichting Hond in nood begeleid de stappen naar een gewoon huiselijk leven van hun pupil Thunder.

Hieronder een impressie van de training met Thunder en Lana.

(helaas kon de adoptie van Thunder niet doorgaan, wegens het niet hebben van geschikte woonruimte voor een hond als Thunder. Wij bedanken Jamie en frank voor hun tijd, moeite en interesse. Thunder heeft er een goede ervaring aan over gehouden)