Naam: Thais
Hoogte:30 cm
In Nederland: ja
Adoptiebijdrage: € 275,-
Bemiddeling derden: ( stichting Esperanza )
Advertentie geplaatst op: 6 december 2018

Meer informatie over Thais

Thais werd met andere hondjes door een broodfokker gedumpt. Met 10 jaar niet de jongste maar ze wil graag wat van de wereld zien en loopt blij mee aan de lijn (trekt wel). Op rustige plekken kan ze zodra ze een band met het baasje heeft ook loslopen.Haar conditie wordt steeds beter en wandelingen van een uur kan ze ook aan. Typisch Maltezer wat nuffig maar eigenlijk een super lief gezelschapshondje die graag aaitjes en aandacht krijgt. Thais is goed met alle honden, ook niet bang van de grote honden, maar kan prima als hond alleen geplaatst. Ze zoekt ze niet echt op. Ze speelt soms met knuffelbeestjes of kan stoeien met je handen en voeten. Thais is een parmantig kittig dametje. In opvang bloeit ze op en wordt ze zelfs ondeugend. Thais is niet graag alleen, al is er nu wel een opbouw met alleen slapen. Maar gezellig op de slaapkamer vindt ze fijner. Thais is redelijk zindelijk mits bijtijds in de ochtend en extra uitgelaten op de dag (hier ook in tuin).

Thais komt uit Spanje en is zo’n 10 jaar oud. Bemiddeling stichting Esperanza Hoop voor Honden. Adoptiebijdrage euro 275. Thais komt uit Spanje en is gesteriliseerd, gechipt, geënt, ontwormd en getest op Middellandse Zeeziektes. Thais haar gebitje is inmiddels gereinigd en maar liefst 9 elementen zijn verwijderd maar ze kan weer prima brokjes eten en op dentastix kauwen. Thais verblijft in Smilde Drenthe en is dagelijks op afspraak te bezoeken.

Bij interesse graag een mail naar Thais haar opvangvrouwtje Maureen via opvanghonden@live.nl Graag wat motivatie en basis informatie zoals gezinssamenstelling (bezoekende kinderen geen probleem maar geen kindergezin), eventuele huisdieren, hoe u woont, de wandelomgeving, wat u wandelt, hoe de eventuele tuin omheind is en hoe vaak en hoe lang Thais bij u alleen zou moeten zijn.

Verantwoording

Voor honden die ter bemiddeling op onze website worden getoond ligt de verantwoording volledig bij de partij die de hond ter herplaatsing aanbiedt!
Deze partij kan een particulier, stichting of asiel zijn. Dit platform wordt ter beschikking gesteld door stichting Hond in Nood om te helpen andere honden buiten de stichting op een zo veilig mogelijke manier te herplaatsen.