Naam: Randy
Ras/soort:  Bordercollie (geen stamboom)
Reu/teef: Reu
Gesteriliseerd/gecastreerd: nee
Geënt en gechipt: ja
Ontwormd en ontvlooid: ja
Schofthoogte:61 cm
Gewicht: ± 28 kg
Geboortedatum:28-07-2010
Adoptiekosten: € 150,-
Verblijft in: Geldrop
Advertentie geplaatst op: 29 november 2017

Over Randy in het kort

Kan alleen thuisblijven: Ja  ± 4 uur
Kan met kinderen:ja
Kan met katten: onbekend
Kan met anderen honden:ja
Kan mee in de auto:ja, hij is niet blij, kwijlt en blijft lang staan, maar hij is helemaal niet druk
Kent basiscommando’s: in principe wel alleen dit alles is wat lang geleden
Waaks:ja
Kan loslopen:ja
Jachtinstinct:nee
Gedrag op straat:heel rustig kan wel blaffen naar andere honden maar doet absoluut niets
Gedrag naar bezoek: naar bekenden gaat hij heel graag , onbekende tast hij eerst af

Geboren in Nuenen op een boerderij. Randy heeft eigenlijk 2 klappen gehad tot nu toe. Het overlijden van zijn opvoeder Rocky. Rocky was een leider en gestorven op 6 jarige leeftijd aan leverkanker op 1 dec 2014. Hiervan hebben we alle drie een klap gehad mijn vrouw, ik en Randy.  Dit jaar op 28 jan 2017 het overlijden van het vrouwtje, is hij bij geweest tot het laatste moment dat ze thuis was. Randy uit zich bijna niet. Laat wel weten of hem iets niet zint.  Randy is intussen bang geworden voor geluiden zoals onweer en vuurwerk als ergste. Gaat dan naar boven je hoort hem niet meer en blijft daar tot het over is. Randy heeft 1 testikel die niet ingedaald is volgens de dierenarts heeft hij daar geen last van en hebben wij ook nooit iets van gemerkt.

Meer informatie over Randy

Randy en broer Lucky wonen bij elkaar en mogen samen of apart geadopteerd worden.

Randy gaat graag mee naar buiten maar speelt niet vaak met andere honden trekt zich dan wat terug Hij gaat wel naar ander honden toe maar zijn ze te druk loopt hij weg. Lief karakter en een rustige hond. Lucky de andere hond gaat graag het water in, nu heeft Randy van hem geleerd om iets verder het water in te gaan dan alleen zijn tenen en ik zie aan hem dat hij geniet in het water maar hij durft nog niet goed. Dit moet voor Randy echt heel voorzichtig gebeuren. Randy maakt totaal niets kapot.

Aandachtspunten

Luisteren moet nog  herhaald worden en dan heb je een hele lieve hond. En lekker snoepje en voor de nacht een warm bedje waar in huis maakt niet uit.

Reden van afstand

Gezondheidsreden van het baasje.

Verantwoording

Voor honden die ter bemiddeling op onze website worden getoond ligt de verantwoording volledig bij de partij die de hond ter herplaatsing aanbiedt!
Deze partij kan een particulier, stichting of asiel zijn.