Naam: Snuggle (nu Pepe)
Woont nu in: Voorschoten
Geadopteerd op: 29-11-2015

Hoe gaat het nu met…

Snuggle hoort haar moeders’ taal.

Poes Snuggle is na een reis van 26 uur aangekomen en woont nu riant in Voorschoten. Haar baasje is Nederlands, en haar bazinnetje van oorsprong Roemeense. Haar nieuwe naam is Pepe, en ze zal tweetalig opgevoed worden aldus haar gelukkige baasjes. Pepe stapte rond in huis alsof ze nooit anders gedaan heeft. Binnenkort komt er een vriendje bij voor Pepe, waarschijnlijk uit Spanje. Pepe zal dus niet lang alleen blijven. We wensen Pepe en haar baasjes nog vele gelukkige jaren.

De jonge poesjes Snuggle (grijs) en Jungle (schildpad) zijn geboren in Roemenië. Zij zijn onlangs gesteriliseerd en komen op 28 november 2015 aan in Nederland.

Heel af en toe worden wij door de dierenarts in Roemenië gevraagd om ook voor katten een liefdevol thuis te zoeken. Natuurlijk kunnen wij dat niet weigeren als we die leuke snoetjes zien en horen dat zij het maar net aan overleefd hebben. Jungle is gevonden door de teckel van de dierenarts en Snuggle is gevonden door een man met het hart op de juiste plaats die het poesje naar onze Roemeense dierenarts heeft gebracht.

Slideshow

Snuggle is geadopteerd