Snuggle (Pepe) Toen ze nog klein was kwam ze met wormen thuis, nu ze groter is komt ze met een levende muis thuis

03-04-2016

Hallo Annette en Clemens,

Wij zijn nog steeds jullie zeer dankbaar en hartstikke blij met Pepe! Pepe is een lieverd maar ook een stouterd en dat maakt haar zo bijzonder. Ik heb natuurlijk ook een hoop actiefoto’s buiten maar gezien haar kleur is zeer moeilijk om haar te zien. In het begin (ze was nog klein) vond ze leuk om wormen voor ons naar binnen te brengen. Nu is ze wat ouder en kwam met een levende muis naar binnen. Jullie begrijpen dat het was flink rennen (de kat en wij tweeën) om dat beest te vangen en naar buiten te doen. Nieuw is een groot folieer in de buurt met vogels en kippen… Komt Pepe niet naar huis dan weten wij waar die uithangt… bovenop om alles zo goed mogelijk te zien.

Groetjes, Alice en Ben

16-03-2016

Goede middag, met Pepe gaat het super. Echt veel groter is ze in mijn optiek niet, maar wel gezond en speels en het is helemaal haar huis inclusief buiten. Overdag blijft zij binnen, omdat wij beiden werken, behalve als we thuis zijn, dan gaat ze de hort op. Wij hebben drie weken geleden de dierenarts in Roemenie een mail met fotos gestuurd en zij was ook blij ,dat het goed gaat met haar. Twee maanden geleden hadden we uit Zeeland een speelkameraadje gekocht, maar de volgende dag weer teruggebracht, want dat was een ramp tussen die twee, daar deden we haar geen plezier mee. Het was een ongekastreerde kater, die nota bene overal begon te sproeien en blazen naar Pepe. Hoop voor nu, dat jullie voldoende informatie hebben en leuk ,dat jullie je interesse tonen.

Met vr. groeten Ben en Alice Focke.

Snuggle toen zij geadopteerd werd