De eerste gegadigden voor Spike

• Het laatste bericht staat bovenaan.

28 juni 2016

Helaas….

Saskia en Theo hebben besloten Spike niet te adopteren. Hoe zeer ze onder de indruk zijn van Spike en hem ontzettend lief vinden, het is niet dé gouden match. Het is jammer, maar er is goed over nagedacht en dat is weer in het belang van Spike.

Spike25 juni 2016

Saskia, Theo en zoon Nino hebben meegetraind met Spike in de trainingshal. Voor Spike was er een hele delegatie op de been. Naast vaste trainers Annette en Clemens waren ook Roland, Marco en Anneke aanwezig, zijn vaste uitlaters in het asiel en zeer betrokken vrijwilligers van het team voor Spike. De training is voor Spike gesneden koek. Hij weet alles al maar het maakt de plezier in trainen er voor hem niet minder om. Spike liet Saskia Theo en Nino graag zien hoe hij snel een beloning weet te verdienen. Wanneer de training anders of minder goed begeleid wordt bouwt Spike spanning op en dat merkt degene die hem traint direct. Ken je Spike goed dan is daar goed op in te spelen.Voor Saskia en Theo een eyeopener, want hoe voorkom je nu dat hij in de stress schiet en bijvoorbeeld gaat springen.

Deze oefeningen zijn ook aan bod gekomen waardoor een goed beeld van Spike is verkregen. Saskia Theo en Nino gaan weer een goed nachtje slapen over een eventuele adoptie van Spike. Voor Spike was het weer een leuke dag, lekker mee in de auto, veel aandacht en veel hapjes.

17 juni 2016

Er is na een jaar eindelijk een reactie voor Spike, wat een feest. Saskia en Theo uit Brabant komen hem bewonderen. Saskia is al verliefd op Spike sinds ze zijn filmpjes heeft gezien. De eerste ontmoeting is een wandeling door de buurt. Daarna nog even knuffelen in de kennel, en dan gaan zij er een nachtje over slapen. Morgen horen wij of ze een volgende ontmoeting met Spike willen, samen met zoon Nino. Spike in de kennel

Bekijk alle info over Spike
Stichting Hond in nood