Training asielhonden

Stichting Hond in Nood zit niet ver van asiel Leiden vandaan. Om een steentje bij te dragen geven we graag extra begeleiding aan een hond die het hard nodig heeft. Annette Koome en een aantal vrijwilligers van Hond in Nood trainen de asielhond individueel, alle aandacht van een paar trainers voor die ene hond. Dit doen we door de hond geregeld op te halen met het busje en mee te nemen voor training. In het begin gaat de hond mee naar de Martin Gaus Hondenschool Katwijk waar hij individueel getraind wordt om de nodige vaardigheden in een gecontroleerde omgeving te leren, en in het verloop van het traject gaat de hond mee op real-life training. De kosten voor de trainingen worden gedragen door stichting Hond in Nood.

Klik op de foto om de pagina van de hond te zien