Uitlaatservice Warmond e.o.

Uw hond bij Uitlaatservice Warmond e.o.

• Warmond
  • Oegstgeest
  • Sassenheim
  • Voorhout

Zoekt u een kleinschalige uitlaatservice voor uw hond? Waar veel aandacht is voor uw hond en korte reistijden? Dan bent u aan het goede adres!

Uitlaatservice Warmond e.o. biedt uw hond ruim een uur lang plezier tijdens een wandeling in de natuur. Rennen, graven, snuffelen en spelen of gewoon lekker wandelen met elkaar. Voor de zwemfanaten zijn we ook regelmatig op het strand.

Uitlaatservice Warmond e.o. loopt met kleine groepjes van maximaal zes honden. De honden worden vervoerd in een speciaal aangepaste bus voorzien van solide kooien waar eventueel het tussenschot uit kan voor grote honden. De bus is voorzien van een elektrisch ventilatie systeem en airco. Er is altijd vers water aanwezig in de bus om de dorst te lessen na het wandelen. Er wordt niet gerookt.

We beleven onze avonturen in de duinen, op het strand en op de klinkenbergerplas.

Met wie gaat uw hond mee

Mijn naam is Annette Koome, uw hond wandelt bij mij in het groepje. Ik ben gediplomeerd hondentrainster en tevens voorzitter van stichting Hond in Nood.

Hoe werkt het en is mijn hond geschikt

U kunt uw hond aanmelden via een mailtje of het telefoonnummer onderaan deze pagina. Ik kom kennismaken met u en uw hond en we maken een afspraak voor een eerste proefwandeling.

Uw hond is geschikt als hij of zij het leuk vindt om te wandelen met andere honden, sociale vaardigheden tegenover andere honden beheerst en niet wagenziek is.

• Tarieven per wandeling:
    1x per week € 15,00  –  2x per week € 14,50  –  3x per week € 14,00  –  4x per week € 13,50  –  5x per week € 13,00
  • 2e hond van dezelfde eigenaar krijgt 10 % korting

Volg de uitlaatservice op instagram

• Telefoon

• Mail