03-06-2016

Gastgezin zijn voor een hond van Stichting Hond in nood, wat betekent dat? Lees het verhaal van Petra:

Wij zijn in de zomer van 2012 begonnen als gastgezin voor stichting hond in nood. We hadden toen zelf een hond van twee jaar. Onze Milan, een kruising labrador / koningspoedel, is een geweldige lieve zachtaardige hond. Omdat hij zo sociaal is en het heel leuk vindt om met andere honden vrienden te zijn is hij heel geschikt als buddy voor de opvanghonden. Ik heb net even zitten tellen en kom op tien honden die via ons gezin geweldige nieuwe baasjes hebben gevonden.

Zelf hebben wij in januari 2015 Sultan geadopteerd. Sultan is al een wat oudere Westie van nu twaalf jaar en een geweldig lieverd!

De reden waarom we gastgezin zijn geworden is dat we via deze stichting honden kunnen helpen op een veilige persoonlijke wijze een goed leven te krijgen! We hebben honden opgevangen zowel uit Roemenië (van de straat) als uit Nederland (door omstandigheden niet meer thuis kunnen blijven). Het is echt super fijn om op deze wijze honden een nieuwe toekomst te geven!

Ook doen wij opvang ivm vakantie of door ziekte van de baasjes. We hebben driemaal een hond opgevangen ivm ziekte van de baasjes die tijdelijk niet meer voor hun lieve honden konden zorgen!

Groetjes,

Petra en Emile

Ook gastgezin worden?

Lees meer op de pagina “Gastgezinnen gevraagd” of neem contact met ons op.