Huisbezoekers gevraagd

img_57337Wij zijn op zoek naar mensen die op huisbezoek willen gaan bij toekomstige gastgezinnen door heel Nederland. Wanneer een gegadigde zich aanmeldt om gastgezin te worden en het is niet te ver bij u uit de buurt dan zou het geweldig helpen als u wilt gaat kennismaken. Hoe meer bereik, hoe meer honden een kans op een tussenmand kunnen krijgen. U kunt uw bevindingen aan ons doorgeven waardoor de match van gastgezin en hond optimaal gemaakt kan worden.

U kunt zich aanmelden door een E-mail te sturen via het menu contact onder vermelding van “ik wil huisbezoeker worden”. Ook met uw vragen kunt u terecht. Vergeet uw telefoonnummer en plaatsnaam niet te vermelden zodat wij contact met u kunnen opnemen.

De reiskosten voor een huisbezoek worden door de stichting vergoed. Car_with_Driver-Silhouette.svg

Meer informatie over gastgezin zijn voor stichting Hond in Nood leest u hier.

Coördinators gevraagd

Wij zijn op zoek naar mensen die zich beschikbaar willen stellen om het contact tussen huisbezoekers en gastgezinnen te secretaria_reino_unido coördineren. De binnenkomende aanmeldingen van potentiële gastgezinnen en de aanmeldingen van mensen die huisbezoeker willen zijn bij hen in de regio worden naar u doorgestuurd.

Wilt u één van deze taken op u nemen en heeft u affiniteit met honden? Geef u dan op!